Rendezvények a következő dátumon: 2019.10.10
IX. Corporate Coaching Konferencia

IX. Corporate Coaching Konferenciaa CoachOK Szakmai Szövetség rendezésében   Örömmel hívjuk meg Önt a CoachOK Szakmai Szövetség által 2019. október 10-én a Park Inn Hotelben (térkép) megrendezésre kerülő IX. CORPORATE COACHING KONFERENCIÁRA, melynek témája Vezetői kommunikáció hatékonyságának növelése coachinggal Legyünk jobb vezetők, legyünk jobb kollégák!   Regisztrációs díj: Átutalással2019. szeptember 20-ig: 14.900 Ft/fő2019. október 7-ig: 19.900 Ft/fő KészpénzzelHelyszíni fizetés esetén: 24.900 Ft/fő A jegyár áfamentes, 1 fő belépésére jogosít fel, tartalmazza a konferencia, az ebéd és a szünetekben kínált frissítők és kávé árát is. Az eseményen való részvételével a CoachOk Szakmai Szövetség munkáját támogatja. Kérdése, kérése esetén keressen minket a coachokszovetseg@gmail.com címen - munkatársunk hamarosan válaszol! Regisztrációhoz, kérjük, kattintson ide!   A konferencia programja:  8:30-tól          - Érkezés, regisztráció 9:00 - 9:10     - A konferenciát megnyitja: Baska Judit, a CoachOK Szakmai Szövetség Elnöke9:10 - 12:00    - Előadások, workshopok12:00 - 13:00    - Ebéd13:00 - 17:30   - Előadások, workshopok A programváltoztatás jogát fenntartjuk!   Meghívott előadóink: Lynn Scott ------ Ábri Judit ------ Bárdos András ------ Wiesner Edit   Előadók:Pazár Kinga – Modern Érzelmi Egészség a vezetői kommunikációban Novák Ágnes – Hogyan mondjam el neked? (Eredményes kommunikáció) Balogh Ingrid – Co-active leadership: A vezetés 5 dimenziója Gyömörei Szilvia – A konfliktus megélése, kezelése, nyereségei kommunikációs oldalról Veres Paula – "Employee Experience" a mindennapokban: avagy a vezetői kommunikáció ereje Polgár Lili – A VUCA-ready vezető Katona Izabella – Az ÜGYFÉL, meg a LÓ, meg a COACH (vidéki mese) Papp Helga – A karizmatikus vezető - stand up     Workshopot tartanak: Vollner Judit – Az érzelmi intelligencia jegyei a beszédben Szatmári Judit – A hatékony vezetői kommunikáció színesen (DISC) Godó Gábor – Szituációs vezetői kommunikáció Bakos Zsuzsi – A vezető magányossága John Emese – Mondd, te mit fejlesztenél? Dr. Vizin Anita - Karaszi Andrea – Felállás a kudarcokból, út a siker felé: workshop az énerős vezetői attitűdért Pellicano Judit – Emberi/szakmai önismeret a vezetői siker és kudarc mögött   Részletes program: 8:30 - 9:00 Érkezés, regisztráció Solar Cell bálterem Rubic Cube terem Dynamo terem 9:00 - 9:10 A IX. Corporate Coaching Konferencia megnyitása 9:00 - 9:30 Vollner Judit – Az érzelmi intelligencia jegyei a beszédben  Bálint Cecilia – Képkártya-trükkök vezetőknek 9:10 - 9:30 Pazár Kinga – Modern Érzelmi Egészség a vezetői kommunikációban 9:30 - 10:30 Bárdos András – 20 000 évnyi evolúció, 100 év alatt 10:30 - 11:30 Lynn Scott – Vezetői kommunikáció coachinggal / Leadership Communication through coaching (Angol nyelven, tolmácsolással) 11:30 - 12:00 Veres Paula – "Employee Experience" a mindennapokban: avagy a vezetői kommunikáció ereje Bakos Zsuzsi – A vezető magányossága John Emese – Mondd, te mit fejlesztenél? 12:00 - 13:00 Ebédszünet 13:00 - 13.30 Ábri Judit – Mit hoz az agykutatás a coachingba? Godó Gábor – Szituációs vezetői kommunikáció Dr. Vizin Anita és Karaszi Andrea – Felállás a kudarcokból, út a siker felé: workshop az énerős vezetői attitűdért 13:30 - 14:00 Gyömörei Szilvia – A konfliktus megélése, kezelése, nyereségei kommunikációs oldalról 14:00 - 14:30 Novák Ágnes – Hogyan mondjam el neked? 14:30 - 15:00 Balogh Ingrid – Co-active leadership: A vezetés 5 dimenziója Szatmári Judit – A hatékony vezetői kommunikáció színesen (DISC) Pellicano Judit – Mitől vagy jó vezető? 15:00 - 15:30 Kávészünet 15:30 - 16:00 Polgár Lili – A VUCA-ready vezető 16:00 - 16:15 Katona Izabella – Az ÜGYFÉL, meg a LÓ, meg a COACH (vidéki mese) 16:15 - 16:30 Papp Helga – A karizmatikus vezető - stand up 16:30 - 17:30 Wiesner Edit – Vezetőként így élhetjük meg jól magunkat a VUCA világban   Előadások Pazár Kinga - Modern Érzelmi Egészség a vezetői kommunikációbanBemutatom a "Modern Érzelmi Egészség Formuláját". Miért hasznos a kommunikációban, a konfliktus kezelésben és hogyan használják munkahelyi helyzetekben. A koponyánkban tökéletesen működik az a hardver és szoftver ami évmilliók alatt alakult ki. Mostanában azonban valami nagyon furcsa történik..... A mai, modern világunkban ezek a jól bevált működési módok ellenünk fordulnak. A számtalan, mindennapos problémára érzelmileg úgy reagálunk mint egy ősember. Agyunk ősi része automatikusan átveszi az irányítást a modern, elemző, döntéshozó rész felett. Pont akkor, amikor a legnagyobb szükség lenne rá. A gondolkodásunkban is vannak megrögzött szokásaink. A Formula segítségével azonosítani tudod az automatikus gondolataidat, az érzéseidet. Ha megvizsgálod, akkor módosítani is tudod őket. Választhatsz, átveheted az irányítást a robotpilótától.Vissza a programhoz!   Bárdos András - 20 000 évnyi evolúció, 100 év alattKutatók szerint, egy ma születő átlagos európai gyerek annyi változást él majd végig, mint amennyi az elmúlt 20 ezer évben zajlott le a világban. És, ahogy a világ változik változik benne szinte minden. Változik a kommunikáció, változik a munka világa, a vezetés, az iskola is.Meg kell tanulnunk tanulni, alkalmazkodni és mindezt elviselni. A zsaroló, parancsolgató, számon kérő vezető ideje lejárt - a modern cégben a vezetés: szolgáltatás. Ez új gondolkodást igényel, új viselkedést, új attitüdöt.Vissza a programhoz!   Lynn Scott - Vezetői kommunikáció coachinggalHogyan tudunk vezetőknek segíteni, hogy hatékonyan kommunikáljanak? Először is tisztázni kell a fogalmat, hogy ki mit ért hatékony és hatásos kommunikáció alatt. Utána fel kell térképeznünk, hogy az elképzeltekhez és a vágyott állapothoz képest hol tart a vezető és innét kell fejleszteni ő nekünk coachként, és persze neki saját magát is: gyakorolni azt ami megvan, és visszajelzést adni arról, ami kívánatos, hogy másképp legyen. Harmadik lépésként a visszajelzések "megalkuvás és megbántás nélküli empatikus módban" kell, hogy történjenek. Cél, hogy a coaching ülés egy tanulási laboratórium legyen, ahol minden megenegedett ami kétoldalúan és egyöntetűen elfogadott: helye van a báror coach intervencióknak. Ezen a gyakorlatias workshopon a tippek mellett segítek, hogyan adaptálhatod az eszközöket ügyfélmunkád során.Vissza a programhoz!   Veres Paula - "Employee Experience" a mindennapokban: avagy a vezetői kommunikáció erejeEgy vonzó szervezeti kultúrát kialakítani mindig inspiráló. Azt pedig jól működtetni: kihívás! Mi biztosítja a fenntartható működést? Mi erősíti a lojalitást? Mi múlik a vezetőn, és mire lehet ráhatása? Hogyan lehet megtartó eszköz a vezetői kommunikáció? Milyen a jó visszajelzés?  11 éves corporate coach tapasztalatomból hozok eseteket, jó gyakorlatokat arról, hogyan lehet apróbb változtatásokkal pozitív hatást eszközölni. Tudatosabb kommunikációval, újragondolt vezetői szokásokkal valóban élménnyé tenni a közös munkát.Vissza a programhoz!   Ábri Judit - Mit hoz az agykutatás a coachingba?A Motivációs Térkép 2018-as bevezetése után az idei tesztújdonság a Neuro-Agilitás Térkép (NAT). A NAT az agykutatás eredményeire épít, hogy általa képesek legyünk jobban megérteni azt a 7 tényezőt, amik az agyunk működésének az alapját adja, és szintén megismerjük azt a 6 mozgatórúgót is, amik hozzájárulnak agyunk agilis és egészséges működéséhez. Az agilis agy = az egész agy, amikor agyunk minden szeglete rugalmasan részt vesz a bejövő ingerek feldolgozásában és ezáltal lehetővé teszi az éles gondolkodást, gyorsabb tanulást, és újszerű kreatív megoldásokat szül. „Ha mérni tudom, akkor fejleszteni is tudom” alapelv mentén tudjuk az ismereteket a coachingban a fejlesztő beszélgetések részeként alkalmazni.Vissza a programhoz!   Gyömörei Szilvia - A konfliktus megélése, kezelése, nyereségei kommunikációs oldalrólTapasztalatom szerint sok konfliktus oka, a kommunikáció részleges hiánya. Mély hiedelmek gátolják az információ, és az érzelmek megosztását, amely konfliktushelyzetet teremt. Gyakran megnyilvánul ellenségeskedésben, a hatalommal való visszaélésben. Mobbingban csúcsosodhat ki, legrosszabb esetben ez pedig a munkahelytől való megválást eredményezheti. Ez azonban nem valódi megoldás. Az előadáson bemutatom azt az eszköztárat, amellyel sikerült megoldást találni a konfliktus feloldására és hatékonnyá tenni a kommunikációt, amellyel sokat javult a munkahelyi légkör és a szervezeti teljesítmény is.Vissza a programhoz!   Novák Ágnes - Hogyan mondjam el neked?Húsz éve kutatom az eredményes kommunikáció titkát, az okokat, a válaszokat: • Hogy miért értjük félre olyan könnyen egymást, amikor látszólag azonos nyelvet beszélünk? • Hogy miért vall csúfos kudarcot egy közös célért dolgozó, kiváló képességekkel rendelkező vezetői team, amikor egy mindennapi konfliktust kellene felvállalni és megoldani? • Hogy stressz esetén miért sétál bele olyan könnyen egy kommunikációs csapdába még egy magas érzelmi intelligenciával rendelkező is? • Hogy miért követjük el újra és újra ugyanazokat a hibákat a kommunikációnk során? Az előadásom során megosztom a tapasztalataimat és bemutatom azokat az eszközöket és modelleket, amelyeket a legeredményesebbnek tartok a coachingban és a saját életemben is.Vissza a programhoz!   Balogh Ingrid - Co-active leadership: A vezetés 5 dimenziójaKlasszikus értelemben a vezetőt elöl képzeljük el, valaminek, valakiknek az élén. A poszt-indusztriális, hierarhikus felállás esszenciája ez a szemlélet, amely végül számos vállalatot a mai, hihetetlenül komplex üzleti környezetben dilemma elé állít: hogyan „neveljen” gondolkodó, agilis, döntéshozásra és kreativitásra képes dolgozókat, miközben ragaszkodik az egy dimenziós vezetői modellhez. Mi lenne, ha mindannyian vezetők lennénk? Hogy nézne az ki? Mi válna lehetségessé? Milyen hatással lenne az rám? A környezetemre? A vezetői identitásomra? A vállalati kommunikációra? A co-active modell alap tézise, hogy valóban mindannyian vezetők vagyunk. Vezetőnek lenni ma azt jelenti, hogy felelősséget vállalok. Magamért, az életemért, és azért, ami rám tartozik mások és a tágabb világ életéből. Vezetőnek lenni ma azt jelenti, hogy hajlandó és képes vagyok szándékkal, tudatossággal élni. Vezetőnek lenni ma azt jelenti, hogy képes vagyok a figyelmem tudatos irányításával, a jelenlétemmel és a kreativitásommal hatni. Ma, vezetőnek lenni annyit tesz, mint képesnek lenni több dimenzióból megélni a vezetői szerepeinket. Miként? Ezt mutatom be az előadásom.Vissza a programhoz!   Polgár Lili - A VUCA-ready vezetőElőadásom célja, hogy bemutassam, milyen vezetői attitűdre van szükség a VUCA világban, és ezt hogyan tudjuk támogatni coachinggal. A VUCA világban a vezetőknek már nem csak más kompetenciákra van szükségük az eredményesség eléréséhez, mint 20 évvel ezelőtt, hanem más attitűdökre is. Az üzleti sikeresség ma már nem csupán szakmai és vállalati szinten eredményes vezetőt kíván, de vezetői rezilienciát, azaz lelki ellenállóképességet is. Ezáltal képes a vezető az állandó nyomást, stresszt kezelni, megelőzi a kiégést, és rugalmasan alkalmazkodik az állandóan változó üzleti környezethez, kihívásokhoz. A nagyon gyors változások, a kiszámíthatatlanság, a bizonytalanság, az összetettség, a rengeteg különböző minőségű információ, a transzparencia gyakori hiánya, ami jellemző a VUCA-ra, rengeteg frusztrációt okoz. Annak ellenére, hogy a csúcsvezetők egyre több és többféle fejlesztést kapnak, tapasztalatom szerint ezek jelentős része csak a felszínen kezeli a tüneteket, nem megy mélyebbre: gondolati-, attitűd-szintre. Tanácsadói, szervezetfejlesztői munkám során gyakran tapasztalom, hogy a képzések, tréningek, vezető-fejlesztési programok már nem eléggé hatékonyak. Ezért sem tartom eredményesnek az instant, dobozos megoldásokat: minden ember önálló személyiség, egyéni gondolkodással, amit a vezető-fejlesztésében figyelembe kell venni. A VUCA világban a vezetők fejlesztése elengedhetetlen, de a fejlesztői módszertan megújítására is szükség van: a szakértői tanácsadás helyett sokkal inkább folyamat-tanácsadásra van szükség, az unalomig ismételt kompetencia-fejlesztő tréningek helyett érdemes elmozdulni a coaching szemléletű fejlesztések irányába. A tréningek módszertani megújításában pedig a folyamatba helyezést, valamint a gyakorlatias felépítést tartom nagyon fontosnak, a magas tudástranszfer érdekében. Ezekkel az újításokkal lehet előre mozdítani a változást az attitűd-szintű fejlesztés irányába: a VUCA-ready vezető létkompetenciája az attitűd váltásra való képesség és igény.Vissza a programhoz!   Katona Izabella - Az ÜGYFÉL, meg a LÓ, meg a COACH (vidéki mese)Hogy a LÓ egy csoda, az nehezen vitatható. Hogy csupán mellette- vagy csupán a közelében lenni is a legtöbb ember számára élmény, az is leszögezhető. Hogy a coaching célja valami fajta változás, nagyjából ebben is egyetértenek a az ülések résztvevői. De ez már komoly fejtörést okoz többségünk számára, hogy meg tudjuk fogalmazni, mi is ez az "elvárható" változás. Mihez képest, merre, milyen irányban, és mértékben kellene változást elérni ? Ebben segít a LÓ, bármilyen hihetetlen. ihez képest, merre, milyen irányban, és mértékben kellene változást elérni ? Ebben segít a LÓ, bármilyen hihetetlen.Vissza a programhoz!   Wiesner Edit - Vezetőként így élhetjük meg jól magunkat a VUCA világban(VUCA = változékonyság, bizonytalanság, komplexitás, változatosság) Sokáig beszéltek a tanácsadó szakemberek a „jó vezető” kompetenciáiról. A coaching szemlélet lehetővé teszi, hogy vezetőként nem egyfajta mintához igazodva, valaki által kiválasztott jó gyakorlatok másolásával legyünk eredményesek és éljük meg magunkat jól a bőrünkben. A vezetői (ön)fejlesztés útja ma: 1. a kollégáinkkal együtt dolgozzuk ki a jövőképet 2. a nagyobb összefüggéshez proaktivan igazítsuk a kommunikációnkat és formáljuk a csapatot 3. akár a bejáratott működtetési elemekkel szembe menve a  lényegre figyeljünk 4. éljünk és élvezzük, amit csinálunk! irányelveinkben és döntéseinkben határozottan, mégis emberként a mindenkori munkatárshoz, helyzetekhez rugalmasan alakítsuk viselkedésünket. Több mint 20 éve dolgozom vezetőkkel és a saját vezetői életemnek is legfontosabb tanulása volt, hogy bátorságom legyen karizmatikusan  fellépni. A fejlesztés néhány könnyen bevethető eszközét mutatja be előadásom.Vissza a programhoz!   Workshopok Vollner Judit - Az érzelmi intelligencia jegyei a beszédbenA villám workshopban gyakorlati vázlatot készítünk azokból az elemekből, amelyek érzékeltetik a beszéd hangnemében az érzelmi intelligencia sajátosságait. A mai sikeres vezetői attitűd vokális jellegzetességeit szembeállítjuk a ma már "divatjamúlt" autoriter megszólalással. Elvonatkoztatunk a tartalomtól is, ezért tartalom nélküli szövegekkel is tudatosítjuk a kifejezésmód mikéntjét, majd tartalommal bíró szövegekkel próbáljuk ki a hiteles és a hamis (kongruens és inkongruens) közlés hatásait. A szokásos vidámság most sem marad el.Vissza a programhoz!   Bálint Cecilia – Képkártya-trükkök vezetőknekMikor és hogyan kaphatnak szerepet, sőt mi több, lehetnek segítségünkre a képkártyák vezetői coaching, tréning, vagy maga a vezetői munka során? Mire érdemes figyelni, milyen (kártya)trükköket lehet jól alkalmazni és hogyan tudunk ezáltal eredményes folyamatokat támogatni?A workshopon kiderül, hogy milyen erejük lehet a képeknek, melyek az asszociáció erejével fel tudják gyorsítani, intenzívvé és hatékonyabbá tudják tenni a coaching-, tréning, vagy egyéb munkahelyi folyamatokat, pl. értékelés és visszajelzés, megbeszélések levezetése, vagy éppen csapatmunka.Vissza a programhoz!   Bakos Zsuzsi - A vezető magányosságaA hierarchia csúcsán ugyan szép a kilátás, de… az egyik cégvezető magányos szigetként aposztrofálja magát, a másik arra panaszkodik, sosem hívják a kollégái ebédelni. Hogyan lehet csökkenteni a távolságot és saját megéléseinken túl tudatosítani azt, mit éreznek körülöttünk a többiek, milyen hatást váltunk ki másokból. Ahhoz, hogy erre választ kapjunk, az életmódcoaching és a szupervízió varázsládikájából válogatunk ezen a workshopon.Vissza a programhoz!   John Emese - Mondd, te mit fejlesztenél?Az elmúlt évek során egyéni és csoportos folyamatokban, ügyfelekkel és szervezetben eltöltött tapasztalatok alapján először csak saját részre készítettem el egy vezetői kompetenciákat tartalmazó képkártya készletet. Hiszek a képek erejében, mégis úgy éreztem, hogy a szavak és a képek párhuzamos használata más utakra viszi az ügyfeleket és a csapatot, mint ami a kompetenciakártyák célja volt. Rájöttem, hogy ilyenkor jobb, ha szűkítem a csatornákat. Ezért dolgoztam ki és használok egy saját fejlesztésű kompetencia kártyát. A workshop során azt próbáljuk ki, hogyan használható a kártya a vezetői visszajelző beszélgetésekben a célkitűzések kialakításakor.Vissza a programhoz!   Godó Gábor - Szituációs vezetői kommunikációVezetőként milliónyi helyzetben kell megállnod a helyedet, nem is beszélve a számtalan kompetenciáról, amivel a menedzsment guruk szerint rendelkezned kell. A jó vezető vizionárius mégis részlet orientált, magabiztos, de kellően rugalmas, céltudatos ugyanakkor emberközpontú és természetesen coaching szemléletben, értő figyelemmel oldja meg a konfliktus helyzeket. Hogyan lehet, mindezt egyszerre jól csinálni? Talán egy élet is kevés rá, hogy mindezt megtanuld, viszont van egy sokkal egyszerűbb módja is annak, hogy kiváló vezetővé válj. Ismerkedj meg egy szemlélettel, amivel százféle kompetencia helyett, csak néhány dologra kell odafigyelned, hogy hatásosan kommunikáld a szándékaidat, magad mellé állíts másokat, és ott is szövetségesekre lelj, ahol korábban csak ellenállásba ütköztél.Vissza a programhoz!   Dr. Vizin Anita és Karaszi Andrea – Felállás a kudarcokból, út a siker felé: workshop az énerős vezetői attitűdértVagyis mit tehetünk az énerő és rugalmasság fejlesztésért, ami a vezető hatékony (adaptív) megküzdését segíti elő a maladaptív panaszkodással, beleragadással és a tehetetlenséggel szemben. Egy vállalati szituáción keresztül – a reziliencia kerék használatával- körbejárjuk az énerő bevetésének különböző lehetőségeit. Választ kaphatunk arra, hogyan segíthetünk magunkon a különféle kommunikációs stratégiákkal, számbavesszük a kreatív problémamegoldás variációit, illetve a jövőkép alkotás módszertanának gazdag palletáját. Ránézünk a szituáció megoldására a mindennapi praktikák és energiahatékonyság szempontjából, valamint kihangsúlyozzuk az érzelmi stabilitás és eltökéltség megtartásának fontosságát és lehetőségeit is. Így végül 90 perc után azzal a felismeréssel gazdagodhatunk, hogy rendkívül sokféleképpen tehetünk magunkért, a sikereinkért, és hogy a nehéz helyzetekből való felállásnak mennyi, de mennyi alternatívája és ajándéka van.Vissza a programhoz!   Szatmári Judit - A hatékony vezetői kommunikáció színesenA DISC modell a személyiség és viselkedés elemzési módszerek közül ma az egyik legismertebb Magyarországon. Könnyen értelmezhető és alkalmazható eszköz. A DISC egy mozaik szó, mely a következő angol kifejezésekből áll: D=Dominance, I=Influence, S=Steadiness, C=Conscientious. A modell 4 viselkedés típust különböztet meg az introvertált/extrovertált és az ember orientált/feladat orientált tengelyek mentén. A könnyebb érthetőség és vizualitás kedvéért ezeket színekkel jelölik: piros, sárga, zöld és kék. Magyar fordításban több verziót is lehet találni a négy viselkedés típus megnevezésére: D – Domináns, I – Befolyásoló, S – Kitartó, C – Szabálykövető. Ez a modell nagyon jó az önismeretünk további erősítésére és mások megismerésére. Ha jól ismerjük a színeket és ezt képesek vagyunk alkalmazni a hétköznapokban és a munkánk során, akkor könnyebben megértetjük magunkat másokkal és mi is jobban értjük, hogy a partner miért viselkedik vagy reagál bizonyos módon adott szituációra. Könnyebb lesz motiválnunk másokat és a közös hang is gyorsabban megtalálható. Ezáltal sikeresebb, jobb kapcsolatokat építhetünk, céljainkat gyorsabban elérhetjük. Ez a workshop a DISC modellen keresztül a hatékony kommunikációba enged betekintést.Ajánlom azoknak, akik már ismerik a DISC-et és hasznosnak találják ezzel tovább foglalkozni, de mindenek előtt ajánlom azoknak, akiknek ez még új és felkeltette az érdeklésüket!Vissza a programhoz!   Pellicano Judit - Mitől vagy jó vezető?A vezetői szerepről kialakított belső kép felismerése, megértése, (ha szükséges) átalakítása lesz a workshop célja, a Points of You® nemzetközi szinten elismert módszerével és prémium fotóterápiás kártyáival való játékban. Vezetőként is emberből vagyunk, érzelmeink befolyásolják munkahelyi teljesítményünket is. "A tudatalatti képekben gondolkodik." C.G.Jung. A képek segítenek abban, hogy felszínre kerüljenek azok az érzelmek, amelyek segítenek vezetőként kihozni magunkól a maximumot. Mindenki a saját kérdését hozza és személyre szabott, egyedi válasszal távozik a workshopról. A játék során a megszokottól eltérő, váratlan, de pontos képet kap mindenki önmagáról vezetőként, arról a folyamatról, amelyen éppen halad a siker vagy a kudarc felé. "Csak" a nézőponton változtatunk!A Points of You a személyes és szakmai fejlesztés területén egy nemzetközi szinten elismert módszert és eszközöket hozott létre. A fotóterápiás coaching kártyákat több százezren használják szervezetek, segítő szakemberek szerte a világon az egyéni és szakmai eszköztár bővítésére. Magyarországon 2019- től érhető el a Points of You Akadémia 4 szintű képzési programja, ahol megtanulod a módszer és az eszközök (The Coaching Game, Punctum, Faces) használatát 1-1 ülésen vagy csoportos környezetben. A Points of You varázslatos világáról kapsz ízelítőt a workshopon.Vissza a programhoz!      

Kategória: Konferencia
Helyszín Park Inn Hotel
Helyszín címe: 1138 Budapest, Szekszárdi u. 16-18.
Helyszín leírása:

TÉRKÉP


Kezdés: 2019.10.10 09:00
Befejezés: 2019.10.10 17:30
Részletek


Coach Menu
         
escort bayan escort